четвъртък, 24 юни 2010 г.

Бебешка ваничка Prince Lionheart

Бебешка ваничка Prince Lionheart
Бебешка ваничка Prince Lionheart
Много съм се чудела има ли полза от анатомичната ваничка. Приятелките ми ползват нормални ванички и казват, че анатомичната става неизползваема, когато бебето започне да сяда. И големия ми син го къпехме в нормална. Тази на Lionheart ми я подариха колеги като се роди дъщеря ми. Определено е по-удобно като е още съвсем бебе. Не ми тежи на ръцете. Не е нужно да я държа, тя си седи вътре. Самата ваничка не се пързаля, така че не е необходимо да я следя и затова. Въобще. Остана ми само приятната част от цялата работа. А и малката вече е започна да си седи в леглото, няма проблем да си седи и във ваничката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.